The best follower!

Monday, August 15, 2011

Susah Jugak Ye Jadi Setiausaha Yang Prihatin..


Salam dan hai readers,



Lawak ni agak macam serios ja, tapi nice to share..haha.suke~

Polis sedang menyiasat kematian misteri seorang ahli perniagaan terkenal yang telah melompat dari tingkap pejabat 9 tingkat.

Nancy, setiausaha sulit ahli perniagaan tersebut  yang menggiurkan hanya mampu menyatakan tiada penjelasan khusus untuk tindakan bosnya tetapi berkata bahawa bosnya telah bersikap agak pelik sejak dia mula bekerja untuk dia, sebulan yang lalu.

Kata Nancy "Selepas minggu pertama saya bekerja, "Saya telah menerima satu kenaikkan gaji. Pada akhir minggu kedua beliau memanggil saya ke pejabatnya dengan memberikan saya sehelai dress malam warna hitam yang indah, lima pasang stoking nilon dan berkata, 'Ini adalah untuk seorang setiausaha yang cekap yang indah.'


"Pada akhir minggu ketiga dia memberikan kepada saya cerpelai yang comel dan hebat. Kemudian, petang ini, beliau memanggil saya masuk ke pejabat nya sekali lagi, memberikan saya gelang berlian yang sangat hebat dan bertanya kepada saya jika saya boleh mempertimbangkan untuk berasmara dengannya dan bertanyakan kosnya. "

"Saya memberitahunya bahawa saya bersetuju oleh kerana dia telah begitu baik kepada saya, maka saya caj beliau dengan hanya 500 dolar, walaupun saya telah mengenakan semua lelaki lain di pejabat dengan 1000 dolar. Selepas itulah dia terus melompat keluar tingkap."

Opps~juz for serious laugh only! kiki 


Share and Luv from Azu! Salam Ramadhan ke 15..Alhamdulillah~

6 comments:

SoLy SoLicious said...

gila la lompat tgkap ha....matinya hanya sia-sia....

Mr.Baiz said...

tulah...kalau die duk sebelah tingkap die terus lompat tingkap..kalau duk sebelah laut?sebelah sungai??haish..suke sangat kowt..haha

sara zainol said...

lorh.. lompat sbb hepy dt murah ke? haha

Ayuraza said...

hahaha..terlompat2 sebab bulan pose ke..sebab dapat murah..ekekeke :P

azu said...

SS: mati mmg sia2, takde maknenya!
mr baiz: lompat sg, lompat laut tu biasa tuk org cm gitu kan..hehe
sara: murah kononnya!sakit jantung..he
ayuraza: murah sangat..he

Zul Fattah said...

bodoh punya secretery...slamber dia jew.. memang patut r, bos dia mati.. haha

Tabung2 nak travel!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sampingan je