The best follower!

Friday, August 19, 2011

Kisah sayu Wajib Baca! Bolehkah saya Pinjam 25 Dollar?

Salam dan hai readers,


Hai semua, kebanyakan daripada anda mungkin telah terjumpa e-mel ini. E-mel yang sama telah ditujukan kepada saya lebih dari 2 kali sejak beberapa tahun lalu. Setiap kali saya membaca e-mel ini, ia membuat saya bangun dan sedar kepada panggilan itu bahawa kita perlu meluangkan masa yang berkualiti dengan orang-orang yang dicintai tidak kira bagaimana sibuk kita leka dengan kehidupan kita bekerja. Tidak kira bagaimana kita menguruskan masa kita, kita cenderung untuk meletakkan perkara-perkara yang terakhir yang paling penting dalam senarai keutamaan kami. Saya berharap kisah ini akan memberikan anda kesedaran dengan panggilan itu juga:)  Kisah selanjutnya boleh klik di bawah.


Jom baca lanjutan dari artikel ini..Jom singgah-singgah Ramadhan ke page baru Azu iaitu


atau 


Jemput datang buat ibubapa baru ke lama ke atau bakal berkahwin ke dan sudi-sudilah membaca menambah ilmu di dada! Jika berminat boleh follow BamBam2u! Semuanya tentang bayi dan tips buat ibubapa! Terima kasih atas sokongan anda!

Salam Ramadhan n Luv from Azu!

No comments:

Tabung2 nak travel!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sampingan je