The best follower!

Friday, July 8, 2011

SAYA NAK JADI PROTEGE JAMALUDDIN.NET


Salam dan hai readers,

Azu sangat berminat nak jadi protege Jamal. Jadi, inilah cerita seba-sebab kenapa Azu nak jadi protege Jamal dan diharap Azu dapat peluang keemasan itu!! Jom kawan-kawan blogger, kita join sekali! Klik jangan tak klik! SIAPA NAK JADI PROTEGE JAMALUDDIN.NET?

Isi : Cerita kenapa korang nak jadi protege Jamal dan kenapa Jamal patut pilih korang

Azu seorang blogger yang sangat baru~baru 3 bln aktif. Walaupun dah mendaftar sejak 2008, tapi  tak pernah buat apa-apa kat blog ni. Bukannya malas, tapi sangat buta dengan dunia blog-blog ni. Tambahan pula dulu tak ada broadband dirumah. Ha, sekarang sudah ada. Apa lagi?? Azu masih tetap sibuk dalam dunia rumahtangga seperti mengemas rumah, memasak, menjaga si kecil namun tetap berusaha mencuri sedikit masa untuk berkongsi info dengan yang lain.

Sejak-semenjak rajin update blog ni, Azu boleh post 2 entry dalam masa 1 hari. Insyaallah, ada masa dan peluang, Azu akan lebih rajin meng'update' kan blog yang Azu sangat sayang seperti diary Azu dulu.

Kalau dulu Azu suka menulis diary, simpan sendiri-sendiri tapi sekarang Azu berminat ingin berkongsi cerita, bacaan dan pengalaman bersama penulis-penulis mahupun pembaca yang sudi singgah di blog Azu. Seronok kan rasanya berkongsi cerita dengan orang yang dapat memberi komen mahupun kritikan kepada setiap entry yang Azu post. Azu dapat memperbaiki salah silap Azu dan membina keyakinan untuk terus menghasilkan blog yang terbaik untuk semua. Terima kasih kepada Blogger-blogger lama dan pro kerana memberi peluang kepada blogger macam Azu~huh ini macam part serios ja. Thank you very much!

Untuk makluman Jamal, Azu suka blog yang boleh memberi tips berguna untuk menaiktarafkan blog Azu, yelah berdikit-dikit ke hulu, berenang-renang ke tepian, bersakit-sakit dulu..bersenang-senang le kemudian. Tapi, sekiranya Azu berjaya satu hari nanti, bukan senag-senang yang Azu pilih tapi Azu ingin berkongsi dengan blogger lain pula.

Azu sangat berharap setiap entry yang Azu post sentiasa mendapat tempat di hati search engine macam goggle, yahoo dan lain-lain. Walaupun Azu tak ada produk tersendiri untuk dijual kepada semua, tapi Azu akan berkongsi info serta pengalaman terbaik yang Azu ada untuk rujukan semua. Kadangkala pendapat kita berbeza, namun itulah rempah ratus untuk kita bertukar-tukar pandangan serta memberi tip berguna kepada blogger baru yang lain untuk maju ke hadapan..~cewaah. Impian pasti dilaksanakan! Insyaallah..


Semoga kalian dapat menaikkan taraf blogger-blogger Melayu terutamanya ke tahap yang lebih membanggakan setanding dengan yang lain.

Sekian, itulah sebab kenapa Azu ingin menjadi protege Jamal. Opps, layak ke Azu? Tak cuba tak tahu kan, jom kawan-kawan, kita join ramai-ramai! SIAPA NAK JADI PROTEGE JAMALUDDIN.NET

Share n Luv from Azu!

9 comments:

Ir. Jamal said...

Assalamualaikum dan Salam Ziarah buat Mama Azu..hehe

Thanks sebab sudi join segmen nie ye. InsyaAllah nanti Jamal pertimbangkan, tapi nampak macam menarik je entry dan blog nie. Ada harapan nak terpilih nie nanti..:-)

Dan cumil la baby tue..rase nak cubit je pipi die..hehe

azu said...

w'salam.tq buat Jamal kerana sudi singgah blog Azu. Azu nk join utk improve blog Azu n nak jadi protege Jamal yang sukses....nk cubit si aijaz?hee awal2 lg dh kene cubit ngn ummie dia!

Ir. Jamal said...

Tahniah kepada semua yang dah terpilih nie.

Diharapkan korang semua dapat email Jamal dan perkenalkan diri sikit ye, dapat jugak eratkan hubungan diantara kita semua nanti.

Emailkan butiran diri dan blog korang ke...

jamaluddin_ab@yahoo.co.uk

Untuk memudahkan Jamal share tips-tips terbaru nanti..

:-)

+_Miss.Jannah_+ said...

datang sini nak salam Kak Azu.. :D
tahniah ye kak.. ;)

Nasz said...

salam kenal..

dah follow awak..

jemput join segmen simple terbaru saya..

SEGMEN SIMPLE : AYAT PERTAMA TERFIKIR BILA ...

azu said...

Jamal: alhamdulillah. tq to jamal. hope yg terpilih berjaya menjadi protege Jamal yg sukses!!

azu said...

MJ:salam kenal. time kasih!pasni byk lagi kne belajar..he
Nasz: tq..follow2 gak

Norhisham Nordin said...

hai azu... salam 1protege... huhu.. dtg dr blog jamal... follow blog nih...

Norhisham Nordin : Jom Singgah Blog Saya

azu said...

Norhisham: hai..salam 1 protege gak.dh singgah n follow NN!tq singgah2

Tabung2 nak travel!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sampingan je