The best follower!

Tuesday, July 5, 2011

Makin Kenal Makin Tak Cinta Pulak...

Salam dan hai readers,

Azu tak tahu kenapa ada benci membenci antara kita. Bila difikir-fikirkan, dialah orang yang paling rapat dengan Azu dulu, tapi kini dia memang dah tak suka dengan Azu! Semua yang berkaitan dengan Azu dilempar sejauh-jauhnya. Apa saja yang menghubungkan Azu dengan dia pon dia buang Azu mentah-mentah~eh ingat Azu ikan ke ayam ke nak buang cam gitu ja?

Kenapa ya?

Benci ke tengok muka comot Azu ni~comot+comel sangattt ni?? Tak suka ke dengar Azu bercakap? Laser sangat ke mulut Azu ni? opps..kalau iye..maaflah. Azu tak tahu kalau orang tak cakap. Orang tersayang di sisi Azu pun faham kalau marah..mesti la cakap kenapa, janganle biorkan dia nganga cam gitu.. tak kesian ka??

Susah ke nak faham orang yang bernama Azu ni. Kalau tanya diri sendiri, senang aje' jawab Azu. Fikir-fikirkan lah kenapa ramai orang lagi sayang dan suka Azu berbanding orang yang tak sukakan Azu. Agaknya dia sorang kot yang tak suka pada kita~1% tu golongan minoriti je wehh.



Sampai bila agaknya?

Bila fikir punye fikir, fikir tak habis-habis, sampai bila pun tahu, agaknya sampai mati kot Azu akan terus berfikir kenapa..dan kenapa. Hidup ini hanya sementara, entah esok atau lusa, kalau tak kau atau Azu yang akan meninggalkan alam fana ini ~bukan Abby fana tau, tu my fav DJ!!.Azu dengan cara hidup Azu yang sederhana, walau kekadang terlebih untuk Azu, Azu bersyukur kepadaNya. Walau terkurang pun Azu tetap bersyukur kerana Azu tahu Dia sentiasa memberi yang terbaik untuk hamba yang menyayangiNya.

Sebelum tidur~masa ngantuk nak terlelap ka, masa tak mahu lelap ka, doa Azu semoga orang yang membenci Azu akan sayang Azu pada akhirnya, biar badai memukul ombak di pantai tanpa jemu..~betul ka ayat tu? Azu pun begitu...menunggu dan terus berharap akan sinar yang panjang. Azu akan memaafkan kesalahan nya biarpon sebesar guli~dah lama tak main guli kan kan..dan itu jua harapan Azu..maafkan Azu ye.

Luahan rasa hati yang semakin menggunung.

Share n Luv from Azu!

8 comments:

zie_ira said...

wuu,,macam senasib je kite ni,,tapi ira xtau le kawan tu benci ke ape kat ira,,tapi tah le,, sedih2,sobs2,,:(

azu said...

ira, hrp lama2 dia sedar pe yg dia buat kt ira tu salah.smile alwayz k!

Blogberry Emry said...

Salam terjah..

azu said...

BE: terjah selalu ok.tq singgah

ayanuts said...

mmg ssh nk buat sume org ske dkt kita..sabar je laa...

azu said...

ayanuts: sabar dh jadi no 1 dlm hidup Azu. tq sudi singgah!

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Sabar jugak untuk diri Jamal sendiri..:-(

azu said...

jamal: sabar tu kan separuh dr iman. sentiasa bersabar walo apa jua rintangan yg dtg.insyaallah!

Tabung2 nak travel!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sampingan je