The best follower!

Sunday, April 24, 2011

Pesta buku di PWTC 2011

Salam dan hai sume,

Azu tingat dulu2, masa sekolah2 dulu. Azu ni peminat no 1 novel2 terutamanya novel hasil nukilan Ahadiat Akashah. Ala..tajuk Budak setan skrg dh jadi movie tuu. Tapi sekarang, Azu dah keje, dh kawin, sampai la dh ada si kecik, Aijaz..Azu mmg susah nk baca sebuah buku. Namun..Azu ngahh berusaha tuk jd lebih baik..nk habis baca satu buku satu bulan, boleh ke? (ingatkan Azu kalo lupe, maklum dh jd blogger skg..hehe)

Azu dgr berita ada Pesta Buku Antarabangsa di PWTC bermula 22 April 2011 iaitu Jumaat lepas sampai     1 Mei 2011 di PWTC. Dua (2) thn lepas Azu pegi ngn pakwe (skrg mr hubby da, hihi), thn lepas Azu xingat Azu pg ke x, tgh peknen..mmg pelupa!tapi tahun ni Azu pg hujung2 bila nk abis kot..hujung2 bln biasaklah..Azu ni pantang pegi pesta buku..msti nk beli buku byk2..thah baca that idak..hehe.

Hubby Azu pon minat baca buku..skg tiba masanya Azu nk didik si kecik Azu minat baca buku seawal 3bln. nilah gelagat si Aijaz baca buku.






Azu harap bila Aijaz besar esok, bila dah tau baca buku..dia akan minat pada buku, rajin g pesta buku cm abah n ummie dia..(kembang2 abh n ummie..hi) membaca buku walo dimana shja. Biar buku jadi best fren dia. Biarpun internet makin hebat, tapi buku tak akan dilupakan. Kerana Azu tau, kita adalah org yg berjaya jika kita kaya dengan ilmu. Ape lagi...jom kawan-kawan ajak sume geng-geng, adik, kakak, abang, mak dan abah..kita g pesta buku ramai2. Beli buku, baca buku, utk masa depan GEMILANG & TERBILANG!
Share n luv from Azu!

4 comments:

||aLeaSaRa|| said...

hye sis slm perkenalan ye!kite dr dulu suka gi pesta buku.ingat kali ni nak gi tapi hubby lak outstation.nak drive sdri ke kl perghhh tak mau...sesak jalan he3...

azu said...

hai aleasara..salam perkenalan jugak. pesta buku mmg best.mmg xpnh g sorang2.takut...he.dtg naik lrt, sure xjem, cuma laga bahu ja..:)

:: noremy bte rahmat :: said...

samakan kita..suka bc novel ahadiat akashah mcm dolu-dolu..skrang bc majalah jer..


p/s:BW & folo..mehla jenguk belog saya..Salam kenal !(^_^)

azu said...

hai noremy..dolu study2 pun smpt abiskan satu novel.xpuas selagi xabis..he.skrg majalah je smpt rembat.nway..salam kenal jugak!tq azu folow gak

Tabung2 nak travel!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sampingan je